.. Info kamarádům ..

23.05.2010 20:39

Píši info všem svým kamarádům a známým, kteří mě zde navštěvují.. ;)
Tento víkend jsem měla opravdu pestrý. V sobotu jsem absolvovala  prochajdu po Lovosicích a poté jsme jeli za mou člověčí prababičkou na chalupu do Mrskles, kde jsem se seznámila s mou novou psí kámoškou Celinkou (borderteriérka). Bylo krásné počasí, a tak jsme vyrazili prozkoumat okolí, ale ze všeho nejvíc se mi líbilo válení ve vysoké trávě :D.
V neděli mě pánečci vzali na dlouhou prochajdu v mém rajonu ;). Nejprve jsme navštívili mou člověčí kámošku Elišku, se kterou si vždy užiji spoustu legrace – hrajeme si na honěnou. A po té jsme vyrazili za babičkou, dědou a strejdou Adámkem (pudlik). S Adámkem jsme si moc hezky hráli, pomalu už totiž chápe, že nejsem jeho nevěsta, ale neteř .. ;)
Páníčci mi stále říkají, že jsem velká šikulka – málokdo mi věří, že pravidelně chodím vykonávat svou potřebu ven a že jsem doma nic nezničila, ale nevím, jak dlouho mi to vydrží. :D
ZATÍM vše zvládám na jedničku !!
Samozřejmě, že jsem nezapomněla vložit nové fotky. ;)
Mějte se všichni mooc krásně a snad brzy naviděnou. ;)
Pac a štěk, Vaše Ellí  :-)